Blessed are the curious for they shall have adventures

Blessed are the curious for they shall have adventures

Op een maandagavond in Leiden

Opschudders. Doordenkers en mooimakers. Dat zijn we. En we vinden: het begint met een verhaal. Over wie je bent en wilt zijn. Over wat je drijft en wat je belooft. Het is te wijten aan een van onze kwaliteiten – ijver – dat ons eigen merkverhaal nog niet echt scherp op papier staat. De klant gaat voor. Zo simpel is het. Maar als je wilt, vind je heus wel tijd om het te doen. Magic is something you make tenslotte. Op z’n GH+O’s. Op een maandagavond in een Leids eetcafé, na vier bier en een vette hamburger. Papieren en stiften op tafel. En roept u maar. Wie zijn wij? En wat vooral niet? Waar zijn we steengoed in en waarvoor moet je niet bij ons zijn? Binnen twintig minuten geen witruimte meer over. “Ja, daar in dat hoekje, daar kan nog wel ‘geil’.”

Oké, tijd om te stoppen. En om de chaos te destilleren tot een samenhangend verhaal; het merkmanifest van GH+O. Met 10 beloftes aan onze klanten en aan onszelf.

GH+O _belooft

We zien altijd kansen. En zijn ze er niet? Dan creëren we ze toch gewoon.

We geven een eerlijk advies en niet het advies waarvan we denken dat jij het wilt horen.

We gaan de uitdaging samen met jou aan. Denk een tweebaansweg, waarop goede ideeën, een positieve toon en kritische blik elkaar kruisen.

We zijn flexibel. Aanpakken en doorpakken. We zijn onderdeel van de oplossing, niet van het probleem.

We zijn effectief-creatief. Creativiteit is geen doel op zich en mooipraterij doet ons niks. We gaan voor communicatie die raakt, effect heeft en houdbaar is voor de lange termijn.

We zijn onze tijd vooruit, zodat we je kunnen meenemen naar de volgende top.

We komen met oplossingen waaraan je zelf nog niet had gedacht. Een spannend voorstel, een spraakmakend concept, een jaloersmakende campagne.

We zijn eigenwijs. Soms weten we het gewoon beter. We zijn kritisch, schuren langs randen en durven grenzen te verleggen.

We blijven onszelf uitvinden. Verandering vinden we lekker. Het is als een pets koud water in je gezicht; niet heel comfortabel, maar wel verfrissend.

We blijven onszelf. Onze kwaliteiten verpakken we niet in jasjes en dasjes en verhullen we ook niet in van die Engelse termen.

Top