Een kijkje in de keuken en achter de voordeur

Actium

In Over de Vloer, het door GH+O gerestylede bewonersmagazine, staat de huurder op één. Over de Vloer sluit aan bij het merkverhaal en de merkwaarden van Actium. Het blad geeft heldere informatie over actuele huurzaken en een eerlijk antwoord op vragen. Helpt huurders in kansen en mogelijkheden te denken en daagt ze uit om zelf in actie te komen.

Een kijkje in de keuken en achter de voordeur

Actium

In Over de Vloer, het door GH+O gerestylede bewonersmagazine, staat de huurder op één. Over de Vloer sluit aan bij het merkverhaal en de merkwaarden van Actium. Het blad geeft heldere informatie over actuele huurzaken en een eerlijk antwoord op vragen. Helpt huurders in kansen en mogelijkheden te denken en daagt ze uit om zelf in actie te komen.

Een bladformule als kapstok en kompas

Op basis van een brainstorm met medewerkers uit alle hoeken van de organisatie, ontwikkelde GH+O een nieuwe redactieformule voor Over de vloer. Deze formule is de basis van het magazine. Een vertrekpunt, kapstok en kompas voor elke editie. De formule geeft aan wat de ambitie, doelgroepen en waarden zijn van het magazine. Vanuit vier bladpijlers maakt de formule concreet hoe elke editie van Over de vloer wordt ingevuld. Met een portret van een nieuwe huurder bijvoorbeeld in de rubriek Welkom thuis!, met een huurder die bij Actium ‘over de vloer’ komt in de rubriek In de keuken en met bijzondere huurdersinitiatieven in de rubriek Van de straat.

Een nieuw gezicht

Voor elke editie verzorgt GH+O een aantal artikelen en foto’s, eindredactie en vormgeving. Het blad kreeg – net als onder meer advertenties, brochures en onderhoudsbussen – een nieuw ‘gezicht’, dat beter past bij wie Actium is en waar ze voor staat. Energiek, eigentijds en helder. Klantgericht, innovatief en verbindend. Een blad dat leesplezier oplevert en bijdraagt aan woongeluk.

Top