Een blad met twee voeten in de klei

Hoogland B.V.

De vraag was een folder, het eindproduct een magazine. Waarom? Omdat je met een magazine meer deelt en minder ‘zendt’. Omdat een magazine meer ruimte geeft voor verdieping en beleving. Omdat een magazine leuker is om te krijgen en langer houdbaar is.

Een blad met twee voeten in de klei

Hoogland B.V.

De vraag was een folder, het eindproduct een magazine. Waarom? Omdat je met een magazine meer deelt en minder ‘zendt’. Omdat een magazine meer ruimte geeft voor verdieping en beleving. Omdat een magazine leuker is om te krijgen en langer houdbaar is.

Van redactieformule tot drukwerk

De redactieformule bedachten we samen. GH+O schreef de artikelen en gaf het magazine vorm. Een mix van tips, adviezen, reportages en interviews nemen de lezer mee in de wereld van Hoogland. Een magazine over vakmanschap. Dat je kennis laat maken met de echte ‘Hooglanders’ en hun klanten. Een blad dat weerspiegelt waar Hoogland voor staat: toegankelijk, korte lijnen, innovatie, maar ook praktisch en no-nonsens. Met beide voeten in de klei!

Top