Verder kijken dan een jaarverslag

Zienn opvang en ondersteuning

Je kunt een jaarverslag op een website zetten, er een Tweet over uitsturen en een nieuwsberichtje over schrijven. Maar je kunt het ook aangrijpen als een kans om je merk en je boodschap voor het voetlicht te brengen. Zienn doet dat. Het uitbrengen van het jaarverslag is voor deze organisatie niet alleen een moment om verantwoording af te leggen, maar ook om mensen bewust te maken van dak- en thuislozenproblematiek. Ze laten ervaren hoe Zienn naar de wereld kijkt én resultaten boekt!

Verder kijken dan een jaarverslag

Zienn opvang en ondersteuning

Je kunt een jaarverslag op een website zetten, er een Tweet over uitsturen en een nieuwsberichtje over schrijven. Maar je kunt het ook aangrijpen als een kans om je merk en je boodschap voor het voetlicht te brengen. Zienn doet dat. Het uitbrengen van het jaarverslag is voor deze organisatie niet alleen een moment om verantwoording af te leggen, maar ook om mensen bewust te maken van dak- en thuislozenproblematiek. Ze laten ervaren hoe Zienn naar de wereld kijkt én resultaten boekt!

Van jaarverslag tot minicampagne

Rond het jaarverslag van 2014 bouwden we een minicampagne, waarin de boodschap ‘Zienn kijkt verder’ centraal stond. In een infographic brachten we cijfers en resultaten pakkend in beeld. En op een set prikkelende ansichtkaarten verwezen we naar een video over vooroordelen, waarin kinderen de hoofdrol speelden. Voor de doelgroep de kans om verder te kijken, net als Zienn dat doet. Elk jaar opnieuw.

Top